Prestige - Europejskie Centrum Kształcenia - szkolenia pracownicze
Start O nas Oferta Nowości i promocje Galeria Kontakt
Prestige - Europejskie Centrum Kształcenia
Ten, kto szanuje samego siebie, nie obawia się innych, nosi kolczugę, której nikt nie może przebić
H.W. Longfellow
Strona główna Kontakt Dodaj do ulubionych
Newsletter:     
  
  HR, kadry, sekretariat
  Prawo
  Prawo celne
  Prawo pracy
  Produkcja
  Logistyka, transport
  Marketing
  Sprzedaż, zakupy
  Rozwój menedżerski
  Ekonomia, finanse
  Rozwój interpersonalny
  Outdoor
  BHP, pierwsza pomoc
  Uprawnienia SEP
  Uprawnienia UDT
  Informatyka

  Sektor publiczny


WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

Powiadom znajomego     Drukuj
Kategoria: Rozwój menedżerski
HR, kadry, sekretariat
 

Termin: na zlecenie

Liczba godzin dydaktycznych: 16



Firma, która planuje swój rozwój powinna w strategii działania uwzględnić zapotrzebowanie na określonych specjalistów i menadżerów. Działania takie pozwalają przygotować wśród posiadanego personelu osoby, które w odpowiednim momencie zostaną wykorzystane do określonych działań. Obszary rozwoju to nie tylko awans pionowy lub poziomy, to również przygotowanie ludzi do pracy w nowych niestandardowych warunkach (np. zespoły zadaniowe, koła jakości).

Wyłanianie wśród swoich pracowników nowych specjalistów lub menadżerów niesie za sobą zmniejszenie ryzyka błędnego doboru a przede wszystkim podnosi motywację wśród pracowników oraz poprawia relacje przełożony – podwładny.


PROGRAM SZKOLENIA:


Kompetentni i dobrze zmotywowani pracownicy stanowią fundament każdej organizacji sukcesu. Ich kreatywności, umiejętności pracy w stresie, szybkości dostosowywania się do zmian, wytrwałość w realizacji zadań oraz wiele innych cech stanowią fundament rozwoju wielu przedsiębiorstw.

Firma, która planuje swój rozwój powinna w strategii działania uwzględnić zapotrzebowanie na określonych specjalistów i menadżerów. Działania takie pozwalają przygotować wśród posiadanego personelu osoby, które w odpowiednim momencie zostaną wykorzystane do określonych działań. Obszary rozwoju to nie tylko awans pionowy lub poziomy, to również przygotowanie ludzi do pracy w nowych niestandardowych warunkach (np. zespoły zadaniowe, koła jakości).

Zatrudnianie nowych pracowników (wielokrotnie spoza branży lub do przyuczenia) niesie za sobą ryzyko nie trafienia w odpowiedniego kandydata. Za tym idzie strata pieniędzy a przede wszystkim czasu. Wyłanianie wśród swoich pracowników nowych specjalistów lub menadżerów niesie za sobą zmniejszenie ryzyka błędnego doboru a przede wszystkim podnosi motywację wśród pracowników oraz poprawia relacje przełożony – podwładny.

Początkiem całego procesu jest odpowiedź na pytanie: Kogo potrzebujemy i w jakim okresie czasu? Drugie pytanie: Kogo mamy? Na tej podstawie wyjdzie nam odpowiedź na trzecie pytanie: Co musimy teraz zrobić?

Spotkanie, na które chcemy Państwa zaprosić to warsztaty, podczas których prześledzimy i przećwiczymy całą metodologię rozwoju pracowniczego od momentu zbudowania zapotrzebowania na określonych specjalistów do momentu oceny ich rozwoju.

1. Planowanie potrzeb pracowniczych
  • Definiowanie przyszłych potrzeb pracowniczych
  • Badanie obecnego stanu pracowniczego
  • Budowanie strategii personalnej
  • Określanie wymaganych kwalifikacji na danym stanowisku pracy

2. Wyłanianie liderów
  • Badanie kwalifikacji: osobowość , umiejętności, kondycja fizyczna; osobista analiza SWOT
  • Metody weryfikacji kwalifikacji pracownika:
    • okresowe rozmowy pracownicze
    • obserwacja na miejscu pracy
    • ankieta, kwestionariusz
    • coaching
    • development center

3. Kształtowanie liderów
  • Określenie planu rozwojowego pracownika:
    • określenie perspektywy czasowej,
    • alternatywne warianty rozwoju osobistego
    • dostosowanie do obecnej i przyszłej kultury organizacyjnej
    • wybór narzędzi rozwoju

  • Kształtowanie pracownika:
    • tworzenie relacji i zasad
    • planowanie i wyznaczanie celów
    • wyznaczanie kamieni milowych, dawanie feedbacku, zarządzanie procesem feedbacku
    • zarządzanie rozwojem i odpowiedzialność
    • metody oceniania "osiągnięć" i "postępów"
    • analiza procesu zmiany

4. Wspieranie lidera w procesie rozwoju
  • Przeprowadzanie rozmów okresowych
  • Budowanie motywacji do rozwoju
  • Wspieranie pracownika


Korzyści dla uczestników szkolenia:
  • Planowanie potrzeb pracowniczych na podstawie strategii działania firmy oraz zamierzeń własnych
  • Określenie oczekiwanych kompetencji na danym stanowisku pracy
  • Umiejętność oceny potencjału pracowniczego na podstawie rozmów okresowych
  • Opracowanie ścieżki rozwoju pracowniczego w oparciu o szkolenia własne jak również zewnętrzne
  • Rozwój kompetencji personelu w oparciu o zbudowaną ścieżkę rozwoju zawodowego
  • Weryfikacja rozwoju pracowniczego
  • Pobudzanie zapału w pracowniku do zmian i chęci samodoskonalenia w oparciu o przyjęty system wymagań


Szkolenie skierowane jest do:
Pracowników działów HR oraz kierowników średniego i niższego szczebla.


Metody szkoleniowe:

Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z państwa doświadczeń).


Prowadzący:


Trener – konsultant od 2000 roku, specjalizuje się w treningach i konsultingu w zakresie poprawy efektywności organizacji sprzedażowych jak również produkcyjnych, rozwoju kompetencji menadżerskich z zakresu motywowania, organizowania i planowania, zarządzania czasem, selekcji i rekrutacji oraz oceny pracowniczej.
Prowadzi również projekty dotyczące redukcji konfliktów wewnątrz zespołowych i między wydziałowych, przygotowania zespołów do wdrażania nowych projektów oraz podniesienia motywacji pracowników na określone kierunki działania firmy.

Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku maszyny i urządzenia przemysłu chemicznego i spożywczego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku marketing i zarządzanie.

Zarządzał sprzedażą w firmach produkcyjnych Quercus, Z.F.M., Edpol, BoDoMe, zarządzał produkcją oraz organizacją procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach Coca Cola, Univex, Z.F.M.

Przeprowadził szkolenia i projekty szkoleniowe m.in. dla firm: Sokołów SA, Iberia Motor Company, Statoil Lubricants, Robert Bosch, Edpol, Organika SA., Achtel, Adpoint, Antalis, A.T. Zawadzkie, AutoId, AVON, Barry Callebaut Manufacturing Polska, BEL Polska, BoDoMe Group, B/S/H Bosch und Siemens Hausgerate, C.D.Z., Coroplast, Dr. Oetker, EMPIK School, ETOLL, ESSELTE, FERROXCUBE Polska, Habitel Polska, Hammer Med, ICI - Akzo Nobel Coatings, Inergy Automotive Systems Poland Sp. z o.o., Ewa s.a., Excellent, Fer Collection, Ferrero, Groupauto Polska, Grupa Polska Stal, Interprint Polska, JAPAN CARS, POLI – ERG, PTK CENTERTEL, PRECON Polska, Rhenus Logistic, , PETRO – OIL W.C.S., Rodon, Stolbud, Tor-Pal Sp. z o.o., Wix-Filtron (Affinia Group), W.S.K. PZL Mielec, P.W.C Odra, WISI Automotive Polska, Valassis, Z.Ch.Luboń, Z.P.T. Kruszwica, Z.M. Skraw-Mech Sp. z o.o.


MIEJSCE:


Zapraszamy do skorzystania z komfortowych sal szkoleniowych firmy PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Zgodnie z życzeniem zorganizujemy szkolenie w dowolnie wybranym przez Państwa miejscu i czasie.


CENA:


Celem otrzymania wyceny szkolenia na zlecenie prosimy o następujące dane:
  • tematyka szkolenia
  • ilość uczestników
  • wybór miejsca
  • dodatkowe ważne informacje/oczekiwania
Prosimy również o sprecyzowanie Państwa pozostałych oczekiwań.
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty przed rozpoczęciem szkolenia



FORMULARZ ZGŁOSZENIA:

Prosimy wypełnić, wydrukować i przesłać faxem lub na nasz adres co najmniej na tydzień przed szkoleniem.
Ilość miejsc ograniczona.

  Formularz w formacie .pdf
  Formularz w formacie .doc



SZKOLENIA NA ZLECENIE

Organizujemy również szkolenia zamknięte dedykowane z tego tematu, które warto rozważyć już przy ponad 5 uczestnikach z jednej firmy.

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go do naszej firmy lub kontakt telefoniczny.

[ CZYTAJ WIĘCEJ... ]
Formularz identyfikacji potrzeb szkoleniowych:
.pdf lub .doc



Formularz kontaktowy
Imię i nazwisko
(lub nazwa firmy):
Adres e-mail:
Temat:
Treść wiadomości:
 
Kod z obrazka:    
Wyślij >
P R E S T I G E EUROPEJSKIE CENTRUM KSZTAŁCENIA
tel.: 32 738 51 90, tel./fax: 32 738 51 91     Biuro czynne od 8:00 do 16:00
mail: szkolenia@eck-prestige.pl lub office@eck-prestige.pl
 
Start | O nas | Oferta | Nowości i promocje | Galeria | Kontakt | Polityka prywatności
Organizujemy szkolenia we wszystkich miastach Polski: Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Częstochowa, Opole, Gliwice, i innych...
Wszelkie prawa organizatora i właściciela zaprezentowanych szkoleń na stronie PRESTIGE ECK zastrzeżone - kopiowanie oraz wykorzystywanie przez osoby trzecie niniejszego programu zabronione
Projektowanie systemów CRM